Telias kundfördröjningstjänst

på resa med hurtigrutten Telia måste ha den i särklass sämsta kundtjänsten,man struntar fullständigt i sina kunder med problem, ex. Telefonsamtal till kundtjänst abonemangsärenden platts 97 väntetid 38 min,försökte då med mail inget svar på 4 dagar då hade de missförstått allting,nytt försök,förklarade på annat sätt,3 nya väntedagar,nya missförstånd.jag tror inte att viljan finns att hjälpa kunder de sitter bara och drönar med lön.Systemet måste vara felupplagt när det är såhär.De kan drömma om att jag fortsätter vara kund,har nu hittat en kundtjänst värd namnet Telenor dessutom har de teckning där jag bor,jag avser även att säga upp trådbunden telefon som jag ej längre har användning av eftersom den alltid är strulig bredband tar jag från Net1. som har turboteckning i skogen där jag bor.Lägg av Telia ni klarar inte av jobbet,Kass,Kass.megakass.
Bytt operattör.
PESVA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0